
Acest serviciu va permite plata online prin site-ul www.ghiseul.ro, operat de catre Centrul National pentru Managementul Societatii Informationale, a obligatiilor fiscale locale existente.(vezi detalii)
Direct la ghişeu, cu numerar. Această modalitate de plată este foarte rapidă, simplă şi recomandată celor care dintr-un motiv sau altul au acumulat majorări de intarziere. Aceasta plată este de asemenea preferată de persoanele care doresc să plăteasca sume provenite din amenzi de circulaţie.


Plata cu ordin de plată, mandat poştal este o plată recomandată persoanelor care s-au informat in prealabil, la sediul nostru in legătură cu datele necesare efectuării plăţii. Pentru persoanele care doresc să efectueze plăţi prin ordin de plata sau mandat poştal, datele de identificare ale rolului fiscal şi ale contului de Trezorerie, precum şi codul IBAN se pot obţine telefonic sau prin consultarea paginii electronice, fără a fi obligatorie vizita la sediul nostru. Pentru desfăşurarea in bune condiţii a plăţii, respectiv pentru evitarea acumulării unor majorări de intarziere nedorite, contribuabilii trebuie să plătească sumele datorate cu cateva zile inainte de termenele legale de plată.
O modalitate modernă de plată este plata folosind cardul de debit sau credit. Prescurtarea numelui POS provine din limba engleza Electronic Found Transfer Point Of Sales, se traduce prin transfer electronic de bani la punctul de vanzare. POS-urile au apărut iniţial şi s-au dezvoltat prin necesitatea securizării tranzacţiilor comerciale. Metoda de autorizare prin intermediul operatorului uman antrena costuri ridicate prin prezenţa unui număr mare de operatori şi a unui număr mare de linii telefonice de acces. Un contribuabil care doreşte să achite o sumă de bani pentru bugetul local, folosind cardul la sediul Serviciului Finanţe Publice Locale, va prezenta la ghişeu pe langa actul de identitate, necesar identificării in baza de date şi cardul cu care doreşte să plătească sumele datorate. Operatorul ii comunică sumele datorate, contribuabilul avand posibilitatea de alegere a unei categorii de sumă (exemplu Impozitul pe clădiri), precum şi suma pe care doreşte să o plătească. in momentul in care contribuabilul este de acord in privinţa sumei totale, operatorul iniţiază tranzacţia cu banca. Pe parcursul tranzacţiei operatorul va inmana contribuabilului o tastatură pe care trebuie tastat codul personal de identificare (PIN ). Dacă introducerea acestui cod nu se poate face in condiţii de confidenţialitate, contribuabilul poate amana tranzacţia pană la andeplinirea acestei conditii. In momentul in care banca declară tranzacţia reusită aparatul POS emite o chitanţă in dublu exemplar, care trebuie semnată pe ambele exemplare de plătitor. In paralel contribuabilul va primi o notă care confirmă efectuarea plăţii.


Permite contribuabililor, persoane fizice sau juridice, achitarea prin intermediul instrumentelor de plată electronică a datoriilor către bugetul local. Operaţiunile legate de informare şi de plata taxelor pe Internet se pot efectua astfel in orice moment al zilei, fără a mai fi necesară deplasarea la primărie sau la sediul băncii. Pentru desfăşurarea in bune condiţii a plătii, respectiv pentru evitarea acumulării unor majorări de intarziere nedorite, contribuabilii trebuie să plătească sumele datorate cu cateva zile inainte de termenele legale de plată. Plata prin Internet este cea mai nouă, comodă şi modernă modalitate de transfer a sumelor datorate de contribuabili din contul bancar in contul Serviciului Finanţelor Publice Locale din cadrul primăriei municipiului Vaslui. Pentru efectuarea plăţilor către bugetul local prin Internet, un contribuabil trebuie să parcurgă următorii paşi: Să se inregistreze ca utilizator al sistemului electronic de plată prin Internet la sediul Serviciului Finanţe Publice Locale, ocazie cu care va primi o parolă de acces confidenţială şi gratuită. Folosind această parolă insoţită de datele personale de identificare va avea acces la toate informaţiile legate de bunurile pe care le deţine pe raza municipiului Vaslui, sumele de plată şi plăţile pe care le-a efectuat in contul acestor bunuri pe care le deţine. Obţinerea parolei de acces nu este condiţionată de efectuarea de plăţi electronice, contribuabilul poate solicita această parolă pentru accesul prin Internet la informaţiile personale din baza de date a Serviciului Finanţe Publice Locale. inregistrarea unui utilizator al sistemului electronic de plată prin Internet presupune vizita la sediul nostru din Vaslui, strada Spiru Haret, nr. 4, la Biroul nr. 6 – pentru persoanele fizice şi la Biroul nr. 4 – pentru persoanele juridice. De asemenea, cererile pentru inregistrarea ca utilizator al Sistemului electronic de consultare/incasare a impozitelor şi taxelor locale se pot descărca prin accesarea link-urilor de mai jos. Dacă un contribuabil consideră că parola primită nu mai indeplineşte rolul de securizare al accesului la informaţiile de interes personal, sau nu işi mai aminteşte parola poate solicita schimbarea acesteia, respectand confidenţialitatea. Contribuabilul trebuie să deţină sau să contracteze cu una din băncile furnizoare de servicii e-banking un abonament pentru serviciile electronice de plată prin Internet. Acest serviciu este diferit in funcţie de banca furnizoare, banca oferind suportul necesar punerii in funcţiune.