Evidența persoanelor

stare civilă, acte de identitate, certificate de naștere sau deces

Nașteri

acte necesare, certificate

acte necesare, eliberări

Căsătorii

acte necesare, certificate

Divorțul administrativ

acte necesare

Nunta de aur

de consiliu local

Decese

acte necesare, certificate

acte necesare și taxe

Transcrieri

acte necesare

Schimbări de nume

acte necesare

Furnizare date

cu caracter personal

E401

eliberarea formularului

Pașapoarte

eliberarea formularului

Direcția de Evidență a persoanelor este departamentul din cadrul Primăriei abilitat să proceseze documentele de stare civilă și stabilirea domiciliului pentru locuitorii municipiului Cluj-Napoca.

Documentele se pot obține online?

Specificul muncii cu datele personale ale cetățenilor, în conformitate cu prevederile legale, obligă ca realizarea acestor servicii publice să se facă exclusiv în prezența solicitanților și, după caz, a altor persoane, pentru a certifica în fața ofițerului de stare civilă sau a funcționarului de evidența populației veridicitatea documentelor prezentate și a situațiilor asumate.

Acesta este motivul pentru care cererile-tip necesare acestor tipuri de documente nu pot fi făcute online, singura modalitate de pregătire în prealabil a acestora fiind completarea și listarea de la domiciliu, înainte de a vă prezenta la ghișee pentru a depune solicitarea și actele aferente acesteia.

Translate »
Certificări

ISO 9001

ISO 37001

Select Toggle Title Date
pdf 001 Politica anti mita ( pdf, 3.03 MB ) (2 downloads)
pdf 002 Certificat ISO 37001 ( pdf, 4.06 MB ) (1 download)